Menu overgewicht | afvallen
ondergewicht | aankomen

Uw gewichtsconsulent

Dagelijks berichtje van de gewichtsconsulent.

17 augustus 2018

Ik had het gisteren over avocado op de barbecue. Vandaag heb ik gegrilde olijven gegeten. Die kunnen ook prima op de barbecue of in een grillpan. Het geeft ze een rokerige smaak. Je kunt ze warm eten of koud door een salade of als een gezond tussendoortje.

Je gewichtsconsulente,
Thérèse

Tip van de week


Afvallen met voeding uit de mediterranen.

Mediteraan

Dat is lekker en gezond.

Lees verder...

 

Al 8 jaar het vertrouwde adres.

Afvallen ook voor u!  Gewichtsbeheersing met hulp van uw gewichtsconsulent.

Ons logo, maar dan van gezond eten: groente en fruit

Op het gebied van gewicht zijn vele websites te vinden. De meeste bieden strenge diëten, pillen en poeders of maaltijdvervangers.
Velen van u hebben er hier waarschijnlijk al een aantal van geprobeerd.
En, veel afgevallen?
En, bleven de kilo's er ook af toen u stopte met het dieet of product?


Vóór u met een methode gewichtsbeheersing begint zou u zich moeten afvragen of u het de rest van uw leven kunt volhouden. Meestal is dit te duur, te lastig, te eentonig of niet in te passen in het dagelijks (gezins)leven.

Maar vooral ongezond. Op den duur krijgt u tekorten van bepaalde voedingsstoffen, of juist teveel.
Of gaan uw darmen protesteren. Als u op een gegeven moment weer stopt zitten de kilo's er meestal snel weer aan. Het jojoën is begonnen!
Rustig afvallen (½ tot 1 kilo per week) houdt uw stofwisseling op peil. Het lijkt misschien langzaam, maar dat is toch 13 tot 26 kilo in een half jaar! Hiermee kunt u een blijvend resultaat behalen.


    Ik ben Thérèse van Klaveren, uw gewichtsconsulent van De Blije Weegschaal.

Zelfportret

Door middel van persoonlijk contact begeleid ik u. Dit omdat ieder persoon en situatie verschillend is. Daarom stel ik het programma gewichtsbeheersing voor u persoonlijk samen. U zult merken dat u gewoon lekker kunt eten. In de meeste gevallen blijkt zelfs dat mensen met overgewicht te weinig en niet vaak genoeg eten! U mag in dat geval dus meer gaan eten! Als de voeding maar juist is samengesteld. Dit voorkomt trek tussendoor, tekorten in voedingsstoffen en een overmaat aan suikers en vetten. En dat voorkomt weer overgewicht, kwalen en op langere termijn ziektes als diabetes, hart- en vaatziekten en kanker.


Een leuke foto van gezond eten: groente en fruit
Een leuke foto van gezond eten: groente en fruit

Als Gewichtsconsulent leer ik u graag hoe u met gezonde voeding lekker kunt eten, kunt afvallen, op gewicht kunt blijven en vooral gezond, slank en energiek door het leven kunt gaan.

De eerste stap naar een slank en gezond leven?
Neem contact met me op!


Nieuws en info


Reactie BGN op mysteryshoppers onderzoek Gezondgids.

BGN

PERSBERICHT: Woerden, 8 februari 2018.

Lees verder...

Aanmelden


Wilt u wekelijks de Tip van de week in uw mailbox ontvangen en op de hoogte blijven van acties en nieuwtjes over afvallen?

Vul dan uw naam en e-mail adres in.

Uw naam



Uw e-mail adres


Herhaal uw adres




lijf lijf Als gediplomeerde gewichtsconsulent in Purmerend help ik u bij

afvallen

, ondergewicht, overgewicht,

gewichtsbeheersing

, gezonde en verantwoorde voeding en ondergewicht zonder streng te lijnen of een streng dieet te volgen. Verder geef ik u vele afslank tips
lijf en tips voor als u wilt aankomen.